Klacht: 1 koffer niet aangekomen op het vliegveld

op 20 februari 2018 over TAP Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

door overbooking zouden wij eerst niet meevliegen!! uiteindelijk mochten we wel mee en specifiek nog gevraagd of de koffers ook meegingen (er zat immers een sticker op met waitinglist). deze werd bevestigd beantwoord. bij aankomst lissabon was 1 v an de koffers er niet en daar zaten spullen en kleren in die wij nodig hadden. de volgende dag hebben wij die spullen en kleren gekocht en koffer kwam pas 3 dagen later. die kosten heb ik geprobeerd te declareren maar ze reageren gewoon niet ondanks diverse mailtjes

Gewenste Oplossing:

als de kosten zijn vergoed die wij gemaakt hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Portugal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob plugge