Klacht: 1 kamerappartement i.p.v 2 kamerappartement

op 24 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Bij het boeken van de all inclusive reis heb ik bewust gekozen voor een tweekamerappartement. Bij deze boeking zijn extra kosten in rekening gebracht. Echter, bij aankomst in het Sunrise Marina Resort werd ons een tweepersoonskamer toegewezen in plaats van de beloofde tweekamerappartement. Hierna, heb ik nadrukkelijk gevraagd om een tweekamerappartement, maar deze had het hotel niet ter beschikking.

Een vergoeding van de extra kosten (€77) voor het boeken van een tweekamerappartement.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 24 juli 2017 om 15:48 geantwoord

Geachte heer ElHajjami,

Hartelijk dank voor uw bericht omtrent uw vakantie in Marsa Alam.

Vervelend om te horen dat u tijdens uw vakantie een andere kamer kreeg dan u geboekt had. Aangezien u bij de Vakantiediscounter geboekt heeft kunt u de klacht bij hen neerleggen. Zij nemen vervolgens contact op met ons zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groeten,

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Celhajjami