Klacht: 1 ipv 2 remtrommels geleverd

op 14 juni 2016 over Mister Auto Webshop in de categorie Autodealers

Op de site staat onder de kop remtrommels (voor ford focus) een aantal modellen,bij elk onderdeel staat 2 remtrommels.Bij de laatste van skf staat bij dat de wiellagers gemonteerd zijn.Hierop heb ik deze besteld.Tot mijn verbazing krijg ik na 4 dagen 1 remtrommel toegestuurd.Hierop reageer ik en er wordt mij verteld dat de levering 1 remtrommel omvat (dat staat bij levering).Echter bij geen één van de artikelen staat dat er 2 remtrommels geleverd worden.Na wat emails over en weer krijg ik het aanbod dat ik bij een volgende levering de verzendkosten terug krijg.(deze waren op mijn bestelling bij normale levering gratis maar omdat ik ze snel nodig had heb ik er een expres levering van gemaakt die me 17 euro extra koste en die nog steeds 4 dagen duurde).

Ik zou echt tevreden zijn als ze de tweede remtrommel leverden.Als dit niet kan dan zou ik deels tevreden zijn als ze de tweede voor de helft van de normale prijs zouden leveren zonder verzendkosten.En natuurlijk hun site aanpasten want dit vind ik misleiden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jgpm schets