Klacht: 1 dag verlopen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een kaart cadeau gekregen. Eigenlijk een beetje vergeten dat we hem hadden. Toen ik ging kijken was de kaart toch wel 1 dag verlopen. Ik een mailtje gestuurd. Ze wilde gezien de korte verstreken tijd wel een uitzondering maken. Of ik 9,95 wilde betalen voor de administratiekosten. De bon was 20 euro waard. Echt schandalig gewoon, voor hun waarschijnlijk een druk op de knop. Ik heb hiervoor bedankt.

Gewenste Oplossing:

Als de termijn verlengd zou worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Rademacher