Klacht: 1 cent activeringsbeleidkosten

op 11 mei 2020 over videoland in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al 5x de 1cent betaald maar iedere keer na het betalen word ik op nieuw gevraagd om de 1cent activeringskosten te betalen terwijl ik dat al heb gedaan, nu al voor de 4e keer. Ook als ik op andere manieren mijn accownt probeer te activeren lukt dat niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn avond kan gaan gebruiken, of dat als er binnen 2 weken geen resultaat is de €8 per maand niet hoef te betalen, omdat ik dan geld betaal voor een Videoland account waar ik niets mee kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]