Klacht: 1 babyvoeding per klant

op 26 juni 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Twee weken terug boodschappen gedaan bij de jumbo op de Fransiscusdreef in Utrecht. Hier hing géén kaartje meer van 1 per klant (babyvoeding) nagevraagd en werd gezegd dat we inderdaad weer meer mochten kopen. Dus hebben we er twee aangeschaft. Vandaag bij de Jumbo geweest op de Euteperdreef in Utrecht en hier hing nog het kaartje. Dus bij de cassiere nagevraagd en gezegd dat ze op de Fransiscusdreef hebben gezegd dat jumbo weer meer mochten verkopen en of ze wilde navragen of het wel klopte de 1 per klant regel. Voordat we antwoord kregen van het jonge meisje werden we omsingeld door vijf medewerkers en 1 beveiliger. Ook aan hen verteld en de vraag gesteld van of ze even na kunnen checken of het klopt. Nou we wisten niet wat ons overkwam!!!! Heel brutaal werd er NEE gezegd!! Ze hebben het niet nagevraagd en wij werden behandeld als voeding handelaren. BELACHELIJK!!! Hoe kan het in godsnaam dat de ene Jumbo de regel wel hanteerd en de andere niet?? En vervolgens op zo’n brutale wijze aangesproken worden terwijl we netjes een vraag hebben gesteld!! En jumbo noemt zicht klantvriendelijk????

Als Jumbo ons kunt verklaren waarom dit zo onduidelijk is. Waarom het ene filiaal de regel hanteerd en de andere weer niet? Kan Jumbo niet bedenken dat dit zeer verwarrend is voor de klant? Plus dat wij dan zo worden behandeld door medewerkers!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DMT