Klacht: 0900 bellen

op 20 juli 2017 over Post algemeen in de categorie Post

Ik kreeg een pakketje in de brievenbus wat blijkbaar niet voor mij bestemd was. Er was namelijk ook een kaartje in de bus gedaan met daarop de tekst; “het pakketje moet naar de keurmeesterstraat” dit is de straat achter mijn straat. Deze tekst vloog in mijn verkeerde keelgat en ik belde met Post.nl
Eerst duurde het lang voordat ik iemand aan te telefoon kreeg, toen ik iemand sprak en mijn hele verhaal had gedaan moest ik doorverbonden worden met de pakketten dienst, ik zat een behoorlijke tijd in de wacht, deze medewerker ook het hel verhaal gedaan en ik moest doorverbonden worden met de afdeling pakketdienst-buitenland.
Weer stond ik een poosje in de wacht. Afspraak gemaakt dat het pakketje opgehaald zou worden, maar dan moest ik doorverbonden worden met de afdeling afspraken maken, ook hier stond ik een tijd in de wacht.
Dus dit alleen maar omdat Post.nl, hun bezorger een fout maakt moet ik nadat ik de telefoonrekening zag maar liefst €25 betalen omdat Post.nl mij zolang aan de lijn gehouden hebben.

Graag wil ik mijn gemaakte telefoonkosten terug.
Post.nl had ook mijn nummer terug kunnen bellen.
Ik kan desgewenst mijn telefoonnota tonen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Reactie van de melder van de klacht Nico van de Merwe

1 maand geleden - Ik was wel op de hoogte dat ik een 0900 belde, niet wetende dat ik zo erg lang aan de telefoon gohouden zou worden doot Post.nl Via de mail heb ik Post.nl een klacht hierover gemeld, maar ze konden niets voor mij betekenen zeiden ze.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico van de Merwe