Klacht: 0,0% klantvriendelijkheid

op 14 oktober 2016 over Van Haren in de categorie Schoenenwinkels

Een kennis van mij werkte bij van haren tot net aan toe. Een vriendin en ik waren bij de van haren (Venlo) waar zij werkte. Wij vroegen haar om informatie. Toen werd er meerdere keren door de filiaalmanager gevraagd of ze klaar was. Zodra wij de winkel verlieten. Zijn wij voor een sigaretje gaan roken. En zagen wij dat de filiaalmanager onze kennis/vriendin aanspraken. En wij zijn terug de winkel ingegaan en gevraagd wat er was. Dit meisje had op haar donder gekregen omdat wij volgens die mevrouw niet de intentie hadden om iets te kopen. Dus wij naar die filiaalmanager gegaan, om verhaal te halen en uit te leggen dat dat dus wel onze intentie was. En kregen een onbeschofte houding. En zei heel bot dat ze deze discussie niet aan ging. Waarbij ik zei dit is geen discussie. Ik wil weten waarom zij op haar donder krijgt zonder enkel goede reden. En krijgen wij een grote mond ik zei tegen die vriendin van mij. Kom we gaan. Dit heeft geen nut. Heb hier geen zin in. Die mevrouw zei. Oke tot ziens waarop ik reageer. Geen tot ziens. U ziet mij hier niet meer terug. En u krijgt nog een klacht. Nu is die kennis/vriendin ontslagen geworden en krijgt te horen dat ze ontslagen is omdat wij haar bedreigd hebben. Wat ik heel grappig vind. Want hebben wij niet gedaan. En zij was de enige die onbeschoft was.

Wanneer ik excuses van de filiaalmanager (Angelique ) krijg en mijn kennis/vriendin haar baan terug krijgt aangezien dat zij onterecht ontslagen is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vullings.J