Klacht: )nprofessioneel en roekeloos bedrijf

op 11 september 2012 over Move-it verhuizingen Breda in de categorie Verhuisbedrijven

Onlangs ben ik verhuist naar een ander apartement. Als rolstoelgebruiker ben ik afhankelijk van bedrijven zoals Move-it Breda. Ik heb nog noooit zoveel spijt gehad van een beslissing die ik heb genomen als deze keer. Move-It Breda is het meest onprofessioneel en roekeloze bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt.
Het was keurig netjes aan mij verkocht door de vertegenwoordiger maar toen wist ik nog niet wat mij te wachten stond.
Het begon al direct bij het aanleveren van de inpakmaterialen, er werden veel te weinig dozen, inpakpapier en stickers afgeleverd en het koste mij vele telefoontjes alvorens ik alles had dat ik nodig had.

Toen kwam de dag van de verhuizing, nu zo’n drie maanden geleden.

Er kwam een sooitje ongeregeld voor rijden in een gehuurde, vieze oude vrachtwagen. Eigenlijk had ik toen al gelijk spijt van de keuze maar op dat moment kon ik niet meer terug.

Het personeel was onverzorgd, onbeschoft en waren naar ik van hun vernam oproep krachten waarvan er een zelfs voor de allereeste dag bij Move-it werk

Toen de verhuizing achter de rug was en ik mijn inboedel kon bekijken sloeg de scgrik om mijn oren.

1.) Plint van de TV/Stereo meubel was beschadigd, en moest worden vervangen.
2.) Mijn koelbox was dusdanig beschadigd dat die geheel onbruikbaar was geworden,
3.)De deuren van mijn linnenkast zijn beschadigd.
4.)Door roekeloos en onvoorzichtigheid werd mijn nieuwe KUNSTOF laminaat vloer beschadigdt door een flinke kras.

Naar enkele telefoonjes en talloze mails is dhr Benard de “zogenaamde”directeur van Move=it langs gekomen en ie gaf onmiddelijk de schade toe. Hij beweerd dat hij het allemaal in orde ging maken maar ik had ondertussen al vernomen van de vloer leverancier dat je kunstof laminut gewoonweg niet an reparen en dus dient te worden vervangen. Ik ging dus niet accoord met het voorstel van Benard en wij zijn uiteen gegaan met de afspraak dat ik gingberekenen wat het allemaal ging kosten.
Na enkele dagen waren de totale kosten bekend € 1385,00. Dit bedrag heb ik direct aan Benard doorgemaild met het verzoek dit door te geven aan zijn verzekering. Meneer Benard is zo zakelijk dat hij nieteens het fatsoen heeft gehad om mij terug te mailen. En let op we hebben het hier ofer een “professioneel”bedrijf. Ik noem dat een lachertje.
Na nog een mail, 14 dagen nadien, en diverse niet beantwoorde telefoontjes heb ik nog steeds nies vernoemen van MOVE_IT Breda en daar zakt mijn broek van af. Ik zl nooit en te nimmer iemanbd dit bedrijf aan bevelen.

Enige oplossing betalen of naar de rechter

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Move-it verhuizingen Breda in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Louie55