Klachten over KLM

Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, beter bekend als KLM, is Nederlands bekendste vliegtuigmaatschappij. KLM vliegt dagelijks vanaf Schiphol naar honderden... Lees meer >

Statistieken van KLM in de categorie Vliegmaatschappij

90 klachten gemeld
2.0 /10
64 stemmen
64

Tijdslijn

baggage

Klacht van op 26 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Beste heer , mevrouw, ik ben op 15 augustus met de KLM vanuit Amsterdam gevlogen naar Paramaribo ik mocht 2 koffers a 23 kg en 1x trolley a 12 kg en 1 accessoires tas mee nemen bij de heenvlucht vanuit Amsterdam... Lees meer

online checkin

Klacht van op 13 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

retour ticket business class geboekt naar Delhi. KLM bevestigd met Kl vluchtnummers, maar heenreis is met Jet Airways. kan bij KLM nu niet online inchecken, KLM verwijst naar Jet Airways, maar Jet Airways herkent de KLM boekingscode niet. kan nu geen stoel... Lees meer

communicatie

Klacht van op 13 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

info tel. nr. wat KLM zelf opgeeft werkt niet, wachttijd vandaag 13/9/2016 meer dan 30 minuten. klacht gestuurd via websiteformulier. auto.antwoord met suggestie zelfde nr. te bellen. Lees meer

bagagecontrole

Klacht van op 07 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Bij de bagagecontrole was een buitenlandse vrouw voor mij met een baby op haar arm. Ze wist misscchien nog niet van de vloeistoffen die niet meemochten en alle handbagage ging open. Vijf potten babyvoeding en onduidelijke fles, alle werd apart... Lees meer