Klacht: Zwemlessen

op 28 januari 2014 over Zwemcentrum Dalfsen in de categorie klachtmelden

De zwemschool waar mij dochter sinds september 2013 les-zwemt (de Badkuip in Alkmaar) is nadat de oude eigenaars met pensioen zijn gegaan, overgenomen door zwemcentrum Dalfsen.
De nieuwe eigenaar heeft met alle ouders afzonderlijk half december een deal gesloten om het desbetreffende kind diploma a, b en c te laten halen. Voor 1 bedrag in 1 maal te betalen maar dan wel voor 1 januari. We hadden 7 dagen om de rekening te betalen. Op dag 7 kregen we al een aanmaning met extra kosten (15 euro administratiekosten). Gelukkig natuurlijk hadden we binnen de 7 dagen betaald. Dus dat heb ik gemeld. Maar daar werd niet op gereageerd. Inmiddels is de kerstvakantie afgelopen en de kinderen gaan weer naar de 1e zwemles van het nieuwe jaar.
Bij binnenkomst is al te zien dat het een chaos was. Het zwembad is helemaal ontdaan van alle speelgoed. Zwempakjes zijn er niet, zelfs de plastic schoenhoesjes zijn verdwenen. Blijkt een week voor het nieuwe jaar de nieuwe eigenaar de boel te hebben doorverkocht. De betaalde zwemgelden heeft deze eigenaar in bezit. De inmiddels nieuwe eigenaar heeft niets. Alleen een heleboel verontruste ouders en verwarde kinderen.
Inmiddels heeft Michel Vaatstra van zwemcentrum Dalfsen nog 2 maal een aanmaning gestuurd. Het innen van de zwemgelden is dus gewoon doorgegaan terwijl het zwembad al niet meer van hem was. Ik probeer op vele manieren (telefoon, e-mail,
facebookberichten) contact met de heer Vaatstra te krijgen maar dat loopt op niets uit.

Het geld dat betaald is voor de zwemlessen, waar Vaatstra er geen van heeft verzorgd terugkrijgen. Zodat de huidige eigenaar zijn geld heeft om het zwembad voort te laten bestaan en mijn dochter zonder gezeur kan afzwemmen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zwemcentrum Dalfsen

Alle klachten die gemeld zijn door SimoonP