Klacht: zwarte korrelstjes

op 30 juli 2016 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 16 april 2018 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Serap,

Bedankt voor je bericht. Uit onze administratie blijkt dat je telefonisch contact hebt gehad met onze consumentenservice.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van je klacht dan mag je ons altijd bellen, e-mailen of een bericht sturen via facebook.

Fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,
Melissa van Nestlé Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door serapsayan@live.nl