Klacht: Zwangerschapsdoos

op 04 juli 2017 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Ik heb mij in november 2016 aangemeld voor de zwangerschapsdoos en de mail van Ouders van Nu. Helaas kreeg ik een aantal weken later een miskraam. Heel erg verdrietig. Ik heb mij direct afgemeld voor alle nieuwsbrieven. Een paar weken later werd ik gebeld of ik de doos nog wilde. Nee, ik had een miskraam gehad. Plus ik ontving nog steeds de mail met de teksten \”je bent nu .. weken zwanger\”. Erg confronterend en dus direct aangegeven dat ik ook deze niet wilde ontvangen. Het zou geregeld worden.
Helaas bleef ik de mail ontvangen. Dus maar weer gemaild. Er werd gereageerd met dat ik al uitgeschreven was, maar dat ze er op zouden letten. Dit leek te werken.
Tot ik in april ineens de zwangerschapsdoos thuisbezorgd kreeg. Woedend heeft mijn vriend de klantenservice gebeld. Duizendmaal excuses gehad, het zou nooit meer gebeuren.
En toen gisteren… ik ontving een mail dat het bijna mijn uitgerekende datum is. En of ik interesse heb in de Baby-box?
Heeeeeeel erg pijnlijk. Hoe kan een bedrijf dit iemand die een miskraam heeft gehad aandoen?

Oprechte excuses van het bedrijf. Daarnaast zou ik enige blijk van spijt in welke vorm erg waarderen. Dit doet pijn!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneloes0604