Mijn Klacht:
Ongeveer 3 maanden geleden heb ik de bon ontvangen per mail om de zwangerbox op te halen. Ik heb toen een verkeerde doos ontvangende de babydoos. Ik heb direct gebeld net de klantenservice en zou een nieuwe bon per mail onvaste, na ongeveer 2,5 maand laten had ik nog niets ontvangen. Ik heb toen weer gebeld en ik zou dit keer per post de bon ontvangen binnen een week. Na een week weer gebeld moest nog even afwachten ontvang de bon binnen twee weken. Na weer twee weken gewacht te hebben weer niets invangen. Nogmaals gebeld voor de vierde keer moest weer een week wachten nog niets. Echt ongelooflijk hoe moeilijk kan het zijn om een bon op te sturen als het al zo vaak mis gaat. Waarom wordt het dan niet anders aangepakt er wordt totaal niet meegedaan. Belachelijk!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Zo snel mogelijk eindelijk die zwangerbox te kunnen ophalen. En aangezien ik al vier keer heb moeten bellen en er zoveel tijd in heb gestoken en dan nog iedere keer verkeerd ingelicht te worden. Mag ik het minst nog wel wat extra's verwachten.