Klacht: Zwaluwhoeve distantieert zich van de gemaakte afspraken

op 17 september 2018 over zwaluwhoeve in de categorie Beauty & Wellness

In het verleden kwamen wij regelmatig bij sauna De Zwaluwhoeve, we waren daar klanten van het eerste uur. We woonden toen nog in Amsterdam en kwamen bijna wekelijks bij De Zwaluwhoeve.

Ruim 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar Ameland, waardoor het een stuk lastiger was om naar de sauna te gaan. 7 jaar geleden was er de mogelijkheid dat ik met mijn dochter naar de sauna kon, en heb daar met de (toenmalige) eigenaar gesproken over de 10 badenkaart die we daar nog hadden.

Deze 10 badenkaart, kreeg ik mee in eigen bewaring en de verloopdatum werd doorgekrast, de kaart zou ik dertig jaar mogen gebruiken.

Onlangs wilde ik met met mijn beide dochters naar De Zwaluwhoeve, en zag dat deze van eigenaar was veranderd, daarom vroeg ik of mijn kaart over moest naar een ander systeem.

Ik was hoogst verbaasd toen ik als antwoordt kreeg dat de kaart niet meer geldig was. Ter compensatie kreeg ik 2 toegangen, te gebruiken voor september 2018. Ik was het hier niet mee eens en heb een brief gestuurd.
Eerst kwam er geen antwoordt, maar na aandringen ontving ik 23 juli per mail een uiterst onbeleefd antwoord. De Zwaluwhoeve is van mening dat afspraken gemaakt met de vorige eigenaar niet voor haar geldt.

Ik vind dit schandalig, een bedrijf neemt niet alleen de vastgoed over maar ook de klanten en de daarbij horende 10 badenkaart en afspraken. Je kunt een klant niet zomaar duperen, omdat je een nieuwe eigenaar bent. De nieuwe eigenaar past de regels aan, en daarvan ben ik nu de dupe.

De resterende baden op de kaart zijn gewoon inwisselbaar, de kaart wordt weer opgenomen in het systeem.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zwaluwhoeve

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zwaluwhoeve nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hstuur