Klacht: Zuivel producten over tijd

op 21 augustus 2017 over COOP in de categorie Supermarkten

Goede middag,
In de folder van coop in stompwijk stonden aanbiedingen die voor ons als ouderen intresant waren, en van uit zoetermeer (voor de eerste keer)naar stompwijk. Helaas was de aanbieding van het brood uitverkocht, dan maar de melk , houdbare half volle melk, ook niet maar niet getreurd u mag de halfvolle van melkunie voor de zelfde prijs hebben. Doe mij er maar 12 pakken.
Nog meer boodschappen gekocht , en een verkoper was zo vriendelijk om de krat in m,n auto te zetten. Thuis gekomen is het voor een 80 en 76 jarige een gedoe om naar drie hoog in het bejaarde flad te komen. Bij het uitpakken blijkt dat de 12 pakken melk tot 8 augustus de uiterste datum was. Ook de jus de oranje van Appelsientje liep naar de uiterste datum aan.
Melk de 12 pakken weer in tassen gezet en terug naar coop. Nou meneer, hoe ik behandeld ben is hemelschijnend. Ik moest niet zeuren fouten maakt iedereen,ik kon omruilen?? Ee meisje achter de kassa bood haar excuus aan .
Toen wij weg gingen ben ik naar de chef gegaan en heb hem gezegd dat het minste wat hij kon doen is een bloementeelt geven, hij bleef achter z,n comp
zitten. Ik praat niet over m,n benzine.
Een prettig gevoel hou ik hier niet aan over? Helaas het is niet anders.
Vanuit zoetermeer een vriendelijke groet F.Sanou

Had een andere uitslag gehad.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr.sanou