Klacht: zoveel mogelijk huur betalen maar zo goedkoop mogelijk onderhoud

op 23 juli 2016 over Woonstad Rotterdam in de categorie Woningcorporaties

De temperatuur loopt zomers op in huis tot 32 graden makkelijk,ja de zon is soms overmacht..maar ze hebben vorig jaar de dakplaten en dakleer vervangen maar dan weer gewoon zwart ipv van witte dakbedekking.Normaal ontvlucht ik mijn huis in de zomer samen met mijn gezin.Dit keer is het anders..ben net bevallen en de baby raakte dus steeds versuft,oververhit..dronk daardoor slecht..voor een pasgeborene is oververhitting levens gevaarlijk..zelfs met alleen een luiertje aan nog was zijn temp te warm en hij was zeer lusteloos..nou kan je veel bij mij maar geen grappen met mijn kinderen.Zelfs bij een hondje tik je de ramen in als hij in een hete auto zit maar woonstad laat ons zacht gezegd in de kou zitten of liever gezegd de moord stikken in de hitte!Na veel bellen zou de opzichter komen..uiteindelijk niet op de afgesproken dag heb ik heel de dag zitten wachten maar komt wanneer de temperatuur buiten gezakt is zodat het lijkt of ik lieg.Meneer deed een onzin verhaal ja mijn kind is in China geboren,mijn mond viel open..dat het daar nog veel warmer is,IK woon niet in China en ik betaal 721 euro huur elke maand op tijd en dat heeft niks met mijn baby te maken!! en verder was de klacht afgedaan nou niet in mijn ogen!Ik kan niet elders logeren..ik heb nog meer kinderen kan niet zomaar even gemist worden!bovendien ik heb mijn plichten maar ook mijn rechten!En als je bijna met je babytje naar het ziekenhuis toe kan omdat hij er echt zo beroerd aan toe is dan heb je een probleem.Ook moest ik uitkijken met ventilators dat hij daar niet weer mee op de tocht zou staan want dan heb je er nog een probleem bovenop..de woonstichting komt niet op geplande afspraak,doet onzinuitspraken en komt niet eens met een eventuele oplossing alleen dat ik mijn ramen moet blinderen..joh dat wist ik nog niet!Ook bergen geld kwijt aan babykleertjes geweest terwijl hij alleen een luier aan kan maar oke dat is nog het minst erge maar wel zonde ze zijn er zo uit..het gaat mij vooral om de veiligheid van onze zoon.Oh ja de woonkamer heft maar liefst 7 ramen lijkt wel een aquarium hangen wel gordijntjes,achter zijn alle slaapkamers en die hebben zware gordijnen de kamers zijn donker maar nog steeds bloedheet,mobiele airco krijgt ook de hitte daar niet weg!

Ik wil niemand afpersen maar kom niet met onzin verhalen over China,een hondje laat je nog niet eens in een hete auto en nu gaat het om een baby die niet normaal in zijn eigen huis soms kan verblijven! Er zijn wel degelijk oplossing...een witte coating op het dak spuiten...of een kleine bijdrage aan ons doen voor 200 euro kunnen we bij de Jysk zonwerende rolgordijnen kopen voor de hele woonkamer dan zal mijn man ze nog wel zelf op maat maken..ik heb er de kosten niet voor even nu met de kosten nu die ik allemaal heb gehad voor nieuwe kinderwagen,kinderkamer enz..200 voor een groot bedrijf lijkt me niet te veel gevraagd en moeten ze kunnen missen als kiespijn en heb ik de goedkoopste nog uitgezocht...eigenlijk heb ik ipv die 200,- om deze zonwerende rolgordijnen te kunnen aanschaffen liever dat er iets met t dak gebeurd ik denk dat dat meer zou helpen..een bezorgde moeder

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonstad Rotterdam

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonstad Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ginger1980

5 maanden geleden - ze zouden na deze klacht online het nog een keer doorsturen aan 1 van de huismeesters maar uiteraard weer niks vernomen,zal wel komen omdat het nu niet meer zo warm is maar de temp kan zomaar ineens weer hoger worden...verandelijk als het weer he zullen we maar zeggen.Kortom niks vernomen of in behandeling genomen,voel me een beetje door woonstad in de maling genomen

Reactie van de melder van de klacht ginger1980

5 maanden geleden - weer een bericht aan Woonstad gestuurd,maar ze reageren nergens meer op!volgende week zit ik rustig weer met het zelfde probleem!

Reactie van de melder van de klacht ginger1980

5 maanden geleden - ik heb een reactie gehad eindelijk en het is lachwekkend of schrikbarend het is maar hoe je het bekijkt!ik heb even hun berichtje gekopierd en geplakt: Beste mevrouw De Reus, Wij hebben uw zaak nog eens uitgebried besproken met meerdere medewerkers uit diverse functies. Wij blijven bij het standpunt welk (ietwat ongelukkig) door de medewerker Technisch Beheer aan u is doorgegeven tijdens zijn bezoek. Wij kunnen helaas niets doen aan de soms te hoge temperaturen en de woning is verder in orde op dat punt. Als u van mening bent dat u hiermee niet voldoende geholpen bent, dan adviseren wij u om op zoek te gaan naar een geschiktere woning. Echter, wij hopen dat het tot zover niet zal komen. Groet, Woonstad webcare

Reactie van de melder van de klacht ginger1980

5 maanden geleden - waarom komt er bij mijn berichten bericht van woonstad rotterdam te staan??dat zijn mijn reacties anyway een hondje in een te warme auto word wel geholpen een pasgeboren baby niet pffff!

Alle klachten die gemeld zijn door ginger1980