Klacht: Zou maandag komen vrij genomen van werk

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een …….. Bedrijf is dit ik krijg zondag een mail maandag tussen 08:30 en 17:00 word je telefoon geleverd. Ik vrij gevraagd aan me baas was goed.
Ik wachten toen kreeg ik een mail tussen 10.45 en 13.45 komt de chauffeur uw telefoon brengen ik denk heel goed. Krijg ik om 15:15 een mail dinsdag tussen 8 en 13. Dat kan toch niet zomaar kom op Samsung Nederland met wat voor bedrijven doen jullie zaken dit is ech onacceptabel!!!!!!!!!!!

Dat ze mijn samsung telefoon vandaag 29-05-2017 nog komen brengen hoelaat maakt niet uit.
Maar morgen kan echt niet dan moet ik weer werken. Ik kan niet elke dag vrij nemen cker niet voor die zielige loze beloftes!!!!!!!!!!!!!!

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:41 geantwoord