Klacht: Zorgtoeslag Ingehouden onrechtmatig!

op 05 september 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In de periode 2011 tm 2016.
Heeft GGN Mastering Credit mijn zorgtoeslag ingehouden.
Dit is onrechtmatig gebeurd, omdat ik viel val onder de
‘BESLAGVRIJE VOET”.
Ze geven geen reactie.
Na een bezoek aan het hoofdkantoor stuurde zij mij weg aan het loket.
En na een bezoek aan de belastingdienst’
Zeggen ze: U moet bij hen zijn de GGN.

De belastingdienst gaat ervan uit dat GGN de financiën bij de mensen eerst netjes controleert en niet zomaar de belastingdienst opdracht geeft het aan hen over te maken. Niets is minder waar. De Zorgtoeslag is bedoeld voor de Zorgpremie.

Ingehouden terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht DArnhem1978

3 maanden geleden - Danku.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 september 2018 om 16:25 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Heeft op 08 september 2018 om 12:35 geantwoord

Antw: ggn. U geeft aan dat wij over de periode 2011 tm 2016 beslag op uw zorgtoeslag heeft gelegd. Het klopt.

Dus GGN MASTERING EN CREDIT GEEFT TOE !

Hoe is de schuld uberhaupt ontstaan? Daar heeft GGN geen gehoor aan. De GGN werkt u onbeschaamd nog dieper in de financiële problemen!
Het is makkelijk mensen in het ongewisse te laten en niet te reageren op het moment zelf mails en brieven, ook langs gaan zeggen ze, nee daar is dit loket niet voor. GGN zijn niets meer dan geldwolven en criminelen.
Het is abnormaal wat er hier gebeurt mensen nog verder in de schulden te brengen doordat zij de zorgpremie moeten elders weer moeten lenen! Hoe is het toch mogelijk? GGN bij mensen met al beslagvrije voet' toch jaren lang zorgsubsidie af te pakken en rechtstreeks te laten overmaken vanuit de belastingdienst. Waar is de aangifte belastingdienst dan goed voor? Wanneer de GGN zonder moeite bij personen onder de beslagvrije voet 'toch gewoon kan beslagleggen jarenlang wordt doorgestort. De belastingdienst zegt dat zij ervan uit gaan dat de GGN de beslagvrije voet heeft nagetrokken voordat zij over gaan tot beslaglegging. De GGN zegt nu dat plots dat terugwerkende kracht' niet mogelijk is alleen binnen een jaar. Dan hebben zij al die tijd onrechtmatig daad gepleegd onrechtmatig gehandeld. Bij willens en wetens. De belastingaangifte is verplicht en al de jaren gedaan en daaruit is te zien dat er beslagvrije voet gehanteerd moet worden. Over de periode 2011 tm 2016. Toch heeft GGN de belastingdienst opdracht gegeven, zonder controle. De belastingdienst gaat ervan uit dat zij hierop Controle eerst beoefenen, en dit hebben zij nagelaten. De GGN heeft contact en toegang tot alle instanties. Als zij je kaal plukken weten zij dit plotseling niet meer. De GGN is schuldig niet de belastingdienst. De GGN kan de gegevens bij de belastingdienst aanvragen en zo zien dat er beslaglegging niet mogelijk is. Wanneer men een schuld heeft en beslagvrije voet. Worden de schulden nog meer groter en hoger wanneer GGN de belastingdienst schrijft zonder enige vorm van controle ' de zorgsubsidie moet jarenlang rechtstreeks worden overgemaakt aan de GGN!

Alle klachten die gemeld zijn door DArnhem1978