Klacht: Zoofy beschermd crimineel en zet graag klant te kakken

op 04 september 2018 over Zoofy in de categorie Aannemers

In november 2017 heb ik problemen gekregen met mijn CV ketel. Na de storing gemeld te hebben bij Zoofy heeft deze na later zou blijken een criminele monteur op mij afgestuurd. Goed werkende onderdelen vervangen en meenemen, oude gebruikte onderdelen terug plaatsen, bedreiging, afpersing. Schadepost meer dan 1500 euro. Direct hier melding van gemaakt bij Zoofy. Uiteindelijk zelfs in contact getreden met mede oprichter en directeur.

Het gesprek met de medeoprichter verliep als volgt: Enig inleidend gesprek werd door hem volledig aan voorbij gegaan. Medeleven werd ook niet getoond. Zeer bot werd direct de vraag gesteld “Wat wilt u?”.
Daarom de vraag gesteld of hij inhoudelijk wel op de hoogte was van dit dossier. Hij gaf te kennen van A tot Z op de hoogte te zijn.
Wederom de vraag “Wat wilt u?”. Hierop aangegeven dat dit reeds vermeld stond in mijn ingebrekestelling en dit dus bekend bij hem moest zijn. Daar nam hij geen genoegen mee en ging daarom 30 keer dezelfde vraag achter elkaar stellen, net zo lang tot dat ik antwoord zou geven. Daarom aangegeven dat ik alle schade vergoed wilde hebben.
Direct werd hier weer ingegrepen door hem dat dit zeer onredelijk zou zijn. Datzelfde gold ook voor de juridische stappen die ik zou gaan ondernemen. Hoe ik het in mijn hoofd kon halen zelfs. Daarna gaf hij aan geen tijd meer te hebben om dit gesprek voort te zetten. Toen ik zelf nog met een vraag kwam werd direct de hoorn op de haak gegooid. Via de mail heb ik om uitleg gevraagd. Als ik meer vragen had kon ik een sms sturen en gaf hij aan dat de monteur vol vertrouwen uitkeek naar de rechtszaak. Te absurd voor woorden.
Op deze reactie heb ik getracht telefonisch nog met deze man in contact te komen. Dit was niet meer mogelijk omdat mijn nummer door hem was geblokkeerd. Daarom uitleg gevraagd aan de directeur.

Van een directeur zou je verwachten dat hij een klant die zich in zwaar noodweer bevind en vraagt om hulp wel tot enige actie zal komen. Helaas heb ik ook in deze moeten ervaren dat dit bij bij deze directeur niet het geval blijkt te zijn. Zijn hoogste prioriteit blijkt namelijk te zijn om de criminele monteur en medeoprichter een hand boven het hoofd te houden en alles in de welbekende doofpot te laten verdwijnen.
Het concept en de processen binnen Zoofy zijn zo lek als een mandje. Klanten worden gewoon te kakken gezet als het mis gaat en zelfs medeoprichter en directeur zijn zeker niet te beroerd om hier nog eens een schepje bovenop te doen.

Een persoonljk excuses zou op zijn plaats zijn. Een tegemoetkoming in de geleden schade en kosten ook.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zoofy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rvdp1974