Klacht: Zonder toestemming vlucht omgeboekt, van maatschappij gewisseld en incorrecte vlucht geboekt.

op 21 april 2017 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb al in oktober bij Gate1 een vlucht met KLM naar Sydney geboekt en met een overstap op Abu Dhabi. Niet alleen heeft Gate1 zonder mijn akkoord mijn vlucht omgeboekt van 11.40 uur \\\’s ochtends naar 21.25 uur \\\’s avonds, maar reis ik inmiddels ook met een andere maatschappij. Telkens werd er beloofd dat ik teruggebeld zou worden om een alternatief te bespreken wat dan weer niet gebeurde. Ook was er geen mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen.

Nu hebben ze twee dagen voor vertrek nogmaals mijn vluchten gewijzigd waardoor ik 20 minuten na vertrek uit Amsterdam al op mijn vlucht vanaf Abu Dhabi zou moeten zitten. Gisteren heb ik drie uur lang met een medewerkster aan de telefoon gezeten en de belofte gekregen dat ik voor 00.00 uur een nieuw e-ticket zou krijgen en het allemaal goed zou komen. Geen e-ticket natuurlijk. Wel hebben ze de goede vlucht eruit gegooid en de verkeerde vlucht laten staan waardoor er nu helemaal niets meer van klopt.
Ook vandaag hang ik alweer twee uur aan de lijn zonder concrete oplossing.

Toevoeging:
Ik heb vandaag nog twee keer opnieuw moeten bellen omdat ik opnieuw de verkeerde vluchten bevestigd kreeg. Beide keren dik een halfuur in de wacht gestaan. Nu is het eindelijk geregeld, maar alleen omdat ik er zelf weer opnieuw achteraan ben gegaan.

Ik ben tevreden als ik een vergoeding krijg voor de dag die ik later aankom, de vlucht die zonder toestemming is omgeboekt en daarbij van maatschappij gewisseld is en bijbehorende telefonische kosten die ik heb gemaakt tijdens het aanpassen van een door Gate1 incorrect geboekte vlucht.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gate1.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KH1234