Klacht: zonder maar iets te laten weten 50 euro van mijn rekening

op 20 april 2017 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Er is voor het zoveelste jaar 50 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl er niet eens gebruik van maak, hoe maak ik nu hier een eind aan ? a u b

Ik maak al lang geen gebruik meer van Mijn album , en dat vind ik wel heel jammer dat er ieder jaar 50 euro van mijn rekening afgeschreven is , we kunnen zoal niet rondkomen, en dan dit soort praktijken erbij
ik heb verder niets tegen mijn album , maar ze moeten je de gelegenheid geven om door te gaan of stoppen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 14 september 2017 om 10:32 geantwoord

Het abonnement is inmiddels volledig opgezegd. Er kan nu gebruik gemaakt worden van het volledig gratis account met opslagruimte voor 5 albums. Er zal in de toekomst geen incasso meer plaats vinden. Als er meer vragen zijn horen wij dat graag op ons e-mailadres support@myalbum.com.

Marrit van den Berg
MyAlbum

Alle klachten die gemeld zijn door fikkecj@live.nl