Klacht: Zonder enige aankondiging is rome naar later op de avond verplaatst!

op 19 januari 2014 over RTL 5 in de categorie Omroepen

De afgelopen weken volgen wij trouw de serie Rome die start om 20.00 uur op RTL5. Vanavond zaten wij ook weer klaar voor de serie en zonder enige aankondiging vooraf is de serie ineens verplaatst naar 00.10 uur!!!!!! Sorry maar er zijn mensen die de volgende dag nog op tijd moeten werken! Wij maken gebruik van interactieve tv met opname en zelfs in de gids is niets bekend zodat wij deze serie kunnen opnemen. Het is een flinke domper om nu gedwongen te moeten kijken naar die malloten van Idols. Wij zijn hierover zeer ontstemt en zeker teleurgesteld

Dat de aflevering die wij nu missen op een ander moment wordt uitgezonden en vermeld in de tv gids en dat de serie weer gewoon om 20.00 uur wordt uitgezonden of anders duidelijk vermeld in te tv gids zodat wij hem op kunnen nemen om terug te kijken,

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blokzijl