Klacht: Zonder aanvraag KGB uitkeren, bij stopzetten weer activeren waarna terugbetaling verwacht wordt.

op 24 juni 2021 over Belastingdienst in de categorie Overheid

In januari 2020 kreeg ik, zonder het aangevraagd te hebben KGB. Hier heb ik al jaren geen recht op dus belde ik om het stop te zetten. Mevrouw aan de telefoon vertelde dat er een versoepeling is geweest waardoor wij er nu wel recht op hebben. Ik betwijfelde dat en wilde het stopzetten. Maar mevrouw aan de tel verzekerde mij na doorvragen dat de belastingdienst goed zat. Ik heb het dus zo gelaten. Nu juni 2021 krijg ik een rekening van de belastingdienst KGB dat ik rond de 650,- moet terugbetalen omdat ik onterecht KGB heb ontvangen. Online krijg ik een melding dat ik ten alle tijden KGB kan stopzetten telefonisch, maar dit is een wassen neus.

Dat zij hun fout erkennen en van mij geen terugbetaling verwachten door een gigantische fout van hun.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miremba