Klacht: Zomerfestival Ahoy 2012

op 03 juli 2012 over Studio 100 in de categorie Entertainment

Na een aantal moeilijke jaren (diverse ziekenhuisopnames van meer in het ziekenhuis dan thuis en 5 tal operaties) na de geboorte van ons dochtertje van nu net 3 jaar (jarig op 11 juni) en chronisch ziek is heeft ze dit jaar dit uitje voor haar verjaardag gekregen afgelopen 11 juni . Onze dochter Elize helemaal blij want dan ziet ze haar grote studio 100 idolen zoals Mega Mindy en K3. Dus in april 1ste rangskaarten (3 stuks) geboekt droomstoelen bleken uitverkocht via Seetickets.

Onze dochter had zich er ontzettend op verheugd en wij als ouders ook, want ook wij vinden het helemaal geweldig.

Daar aangekomen:
Rustig ons plaatsje toegewezen gekregen door een van die stewards die daar stonden Ingang Arena vak Arena en rij 25 en stoelen 56, 57, 58. Wij dachten daar hebben we mooi uitzicht op het podium.
Want toen de show begon alle kinderen voor ons gingen op de stoelen staan en ouders gingen lopen met als gevolg zag je op rij 25 helemaal niets we moesten op het grote scherm boven het podium kijken om wat te kunnen zien en dat vond ik schandalig want dan kan ik net zo goed een de dvd kopen. Met andere woorden mijn dochter mijn man en ik zelf hebben niets van de show wat op het podium gebeurde gezien. Ja behalve als we op het scherm naar boven keken. Maar dat is niet de bedoeling van 1ste rangskaarten.

Dat ze met een redelijke oplossing komen, bv nieuwe kaarten of iets voor mijn dochtertje als goedmaker.

En voor de volgende show de stoelen anders neerzetten of duidelijker zijn naar de bezoekers dat er niet gestaan mag worden op de stoelen tijdens de show zodat iedereen het ook kan zien waarvoor ze betaald hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Mama ingrid