Klacht: Zolen van enkellaarsjes maat 45 brokkelen af en zijn niet meer te dragen!

K v d Berg op 07 december 2021 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb mijn enkellaarsjes maat 45 uit de berging binnenshuis opgehaald een paar dagen geleden. Ik heb ze zaterdag aangetrokken naar familiebezoek. Daar bleek ineens de zolen van de hakken af te brokkelen en grote scheuren in de zolen. De laarsjes waren niet meer te dragen. Verder waren de schoenen nog in zeer goede staat want mijn schoonzus zei: hoe kan dat nou met zulke nieuwe schoenen.
Ik ben daarna naar de ecco winkel in Assen aan de Weiersloop gegaan om dit euvel te melden.
Daar werd me gevraagd wat ik er mee wilde. Ik zei dat ik niet begreep dat dit kon gebeuren. Oen kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk niet goed opgeborgen was geweest. Want dat bij sommige zolen ze nat gemaakt moesten worden voordat ze opgeborgen werden en dat ze in een donkere kast moesten worden opgeborgen waar het niet te droog was , want het waren gespoten zolen en die moesten van een bepaalde serie zo behandeld worden. Ik was zeer ontevreden met deze reactie en heb dat ook duidelijk gezegd. Toen zei ze dat maximaal 30 euro korting kon krijgen als ik nieuwe laarsjes kocht. Ik heb haar toen gezegd dat ik natuurlijk geen ecco schoenen meer ging kopen als ze ze slecht waren als deze. Ik ben daarop ontevreden en geïrriteerd weggegaan met achterlating van de laarsjes. Zij zou ze wel weggooien zei ze nog. Ik meld u deze klacht omdat ik bijzonder teleurgesteld ben over deze afhandeling.

Ik laat de afhandeling verder aan jullie over!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K v d Berg