Klacht: ‘Zogezegde’ levering

op 16 september 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Coolblue levert volgens hun website 77 hun artikelen. Op het weekend wordt dit door Dynalogic gedaan. Volgens Coolblue ging de levering plaatsvinden op zondag 1609 tussen 10u-18u. De hele voormiddag zat ik hier op te wachten, tot ik om 10u40 via track and trace zag dat ze waren langs geweest om 10u35 en dat de levering zonder succes was.

Ik was wel degelijk thuis en vond ook geen bericht in de brievenbus. Dus zijn ze hier nooit langs geweest. Dit is bijzondere misleidende reclame van coolblue en een enorme laksheid van Dynalogic.

Jammer genoeg is de klantenservice van Coolblue op zondag niet bereikbaar. Maar ik bestelde speciaal de artikelen op zaterdag omdat ik wist dat zij op zondag leveren. Nu wordt de zending maandag via Bpost geleverd, terwijl ik op maandag niet thuis ben. Gevolg; Ik kan de zending dinsdag zelf bij Bpost gaan ophalen.

Ik ben pas tevreden als de zending alsnog vandaag zondag 1609 geleverd word of dat ik de zending reeds maandag kan afhalen bij Bpost.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

5 uur geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door DMerre