Klacht: Zogenaamde SERVICE DIE NERGENS OP SLAAT

op 04 juli 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

zitvlak van de bank was iets doorgezakt is een monteur voor geweest is ook helemaal super en naar volle tevredenheid opgelost maar de bank was 3 jaar oud en dus betaalde profijt 1 derde van de rekening volgens de garantie , ook niks mis mee maar om dan vervolgens een rekening te sturen van 130,- die betaald moet worden voor 45 minuten dat de monteur is geweest en dat incl een bak koffie noem ik niet bepaald service misschien kan de profijt dan beter een bedrijf inhuren die bijv. 65,- euro in het uur vraagt ipv 130,- + het derde deel van hun ook nog

normale factuur en niet een zogenaamde GARANTIE geven en de klant het vervolgens nog zelf laten betalen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Bericht van Profijtmeubel

8 maanden geleden - Beste heer Ter Beest, Hartelijk dank voor uw bericht, allereerst goed om te horen dat het probleem inmiddels is verholpen. Elke klacht wordt door Profijt Meubel verholpen volgens de algemene voorwaarden van CBW, welke u bij aankoop overhandigd heeft gekregen en waarover u ingelicht bent. Mocht u het desondanks niet eens zijn met de geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan het CBW, de onafhankelijke organisatie waarbij alle Profijt Meubel winkels aangesloten zijn. Meer informatie hier over vindt u op https://www.profijtmeubel.nl/cbw-voorwaarden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door martin ter beest