Klacht: Zogenaamde kortingen provider T-Mobile

op 23 mei 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Heb een alles in 1 abonnement van T-Mobile thuis.
Ben al sinds vodafone tijdperk bij hun.
Heb ook een mobiel abonnement van Tele 2.
kreeg paar weken terug een mail voor extra korting voor mobiel internet omdat deze 2 providers samen gegaan zijn.
Dit door te lezen te hebben stond niets in over vervallen van kortingen anderzijds. Wat scherts mijn verbazing moet nu voor 3 MB mobiel internet in plaats van 71 euro moet ik nu 90 euro gaan betalen. Gaat t-Mobile zo met hun trouwe klanten om. Ik noem het boeven streken Dus mensen let op met de zogenaamde aanbiedingen van providers. Dit is een is gewoon een middel om van kortingen af te komen van bestaande trouwe klanten.

Ben tevreden als ik weer die 71 euro ga betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Theo Peeters

1 maand geleden - Vandaag contact gehad met T mobile . Heeft zich opgelost er waren meerdere kortingen niet meegenomen. Jammer dat het bij het eerste telefonisch gesprek niet duidelijk en gezegd werd dan was dit niet nodig geweest. Schijnbaar maakt het verschil wie je aan de de lijn krijgt bij vragen. Jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Peeters