Klacht: zogenaamd reparatie valt buiten de garantie!!!

op 21 december 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Medion tablet (1 jaar oud) ter reparatie aangeboden, na de bekende sofware problematiek van Medion! De tablet begon steeds meer kuren te vertonen. Gisteren
Kreeg ik n mail van Medion, dat er bij de stekker ingang gerommeld zou zijn, dus daarmee is de 3 jaar garantie komen te vervallen!! De kosten zijn 183,00 euro!! De stekker kan er maar op 1 manier dujs dit is zo oneerlijk van Medion, zo kan je makkelijk 3 jaar garantie geven. Ik kwam toevallig dit zelfde verhaal op diverse site’s tegen. Zo komt Medion er goedkoop vanaf. Ik ben zo woest, omdat ik altijd zorgvuldig met alles omgaat. Ik heb gisteren meteen Medion hierover gebeld (15 euro belkosten) ze gaan het uitzoeken. Ik hoop dat dit goed opgelost gaat worden, zo niet gaat onze rechtsbijstand zich ermee bemoeien, hun advies is even kijken hoe Medion dit gaat oplossen, anders spannen we n zaak tegen Medion. Ik ben zeer teleurgesteld in Medion!!!! En vreselijk boos!!!

Eerlijkheid!!!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht beertjedewinter

6 jaren geleden - Er staat op de site dat het probleem opgelost is, nou dus NIET !!!!!!!! Medion tablet terug gekregen zogenaamd gerepareerd........, ja door iemand van de kleuterschool!! tablet nog 10x slechter terug gekomen als daarvoor!!!! dus weeeeer met Medion gebeld, weer 10,50 euro belkosten!! Gisteren weer de tablet verzonden, dus weer weken zonder tablet!! Ook heb ik het idee dat ik niet mn eigen tablet terug heb gekregen, (kan ik jammer genoeg niet bewijzen) deze zit vol met krassen, terwijl ik er zo zuinig op ben, deze tablet koste toch 399,00 vreselijk spijt van!!

Alle klachten die gemeld zijn door beertjedewinter