Klacht: Zogenaamd geen prijs op voorraad

Johan Van dam op 12 oktober 2020 over Gamestate Amsterdam in de categorie Vrije tijd-besteding

Ik was samen met mijn zoon bij game state amsterdam zuidoost.daar kan je met een aantal spellen tickets winnen.
Nou hadden wij al aardig wat geld uit gegeven ook voor gewone games daar.nadat allebij de kaarten leeg waren hadden wij samen genoeg tickets bij elkaar om wat leuks uit te zoeken.ons oog viel op een mini pool tafel.moesten ze even de filiaal manager halen.meneer die hebben wij helaas niet op voorraad liggen.nou dan maar even verder kijken.toen zegt mijn zoon kijk pap bluetooth oordopjes merkloze nep airpods.ik weer vragen.weer even de filiaal manager halen.nee meneer die hebben wij ook niet op voorraad.wie nemen ze nu in de zeik die gasten haal dat dan uit die vitrine er klopt niks van.en daarbij komt nog kijken dat na 1 jaar alles van je pas verdwijnt.bedankt game state met je nep prijzen die ik toch al betaald had.

Wanneer die kaarten waar geld op staat! en punten die op die kaarten staan onbeperkt geldig zijn en niet na 1 jaar in ene verdwenen zijn net zoals cadeau kaarten.en dat ik gewoon die bluetooth oordopjes of die mini pooltafel krijg want niet op voorraad maar wel lekker in de vitrine zodat iedereen zich scheel speelt voor punten en game state niks kan leveren behalve die goedkope kermis troep is de boel belazeren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamestate Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Van dam