Klacht: Zoektocht woning valt tegen

op 08 juni 2021 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik ben al drie maanden bezig met het vinden van een huurwoning. Sociale huur kom ik ook al niet tussen en huurwoningen.nl troggelt de mensen gewoon geld af zonder zekerheid te hebben. Je schrijft je in reageerd op zoveel mogelijke woningen ik reageer dan met kan ik bezichtigen en elke keer krijg ik nul op rekest dmv mail helaas bent u niet ingeloot. Je kan ook nergens wat inzien of het verloop ik heb zelfs een paar advertenties gehad waar je een mail van betreffende makelaar krijgt of je ff bij hun inschrijft en zo kan je reageren op de woning maar je moet ook weer hun betalen alleen om ingeschreven te staan. Stel 1000 mensen schrijven het in is dus 25000 euro voor de makelaardij en dan heb je geen zekerheid dat je dan wel in aanmerking komt voor een woning. Ook al is het urgent maar daar kijken ze niet naar ook niet dat je binnenkort eruit moet en de gemeente doet ook niks na mijn mail hoe of wat verder en of ze kunnen helpen. En dan nog niet te spreken over je personelijk e gegevens die willen ze allemaal hebben en ik ben zelf nu in staat na de deadline dichterbij der komt om er zelf maar ook een eind aan te maken dan heb ik nergens last van

Inzage in verloop loting of aangeven waarom ik steeds nul op rekest krijg en ik haal de klacht weg als ik een woning heb en geen boete moet betalen die gemeente kaag en brassem mij oplegt als ik er niet uitga van 50.000 euro beetje zonde geef het liever uit aan meubilair ed.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht duncan2577

4 dagen geleden - Vandaag opgelicht dat ik ff 3000 moest betalen en voorschot betaald 850 dus kreeg op dag van tekenen te horen dat dat contractkosten zijn niet gaan wonen weer zoeken naar woning terwijl de deadline blijft naderen. Let op betaal niet meer dan moet contractkosten mag helemaal niet

Reactie van de melder van de klacht duncan2577

4 dagen geleden - Dus voor iedereen oa ga niet in zee met housing management rotterdam

Reactie van de melder van de klacht duncan2577

4 dagen geleden - Veels te duur voor een kamer dat eigenlijk een appartement was en in tweeen opgesplits omschreven als studio . Pff er zat niet eens een berging dus je kan nergens spullen kwijt wel eigen douche maar in een kast gebouwd maar ook toilet die wel moet worden gedeeld

Alle klachten die gemeld zijn door duncan2577