Klacht: Zijn mondelinge toezeggingen dan toch niets waard?

op 06 november 2013 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de motorbeurs in Utrecht heb ik een proefabonnement op Motoplus afgesloten voor een beperkt aantal nummers. Daarna zou ik telefonisch benaderd worden omtrent een eventuele voortzetting. Doordat ik mijn rekeningnummer voor een automatische incasso niet hoefde op te geven, zou ik na betreffende periodieke mogelijkheid behouden om te stoppen. Ik ben echter nooit benaderd, maar kreeg wel steeds nummers toegezonden.
Nu heb ik een betalingsherinnering ontvangen, zonder dat mij eerder iets is toegekomen.
Na contact met Abonnementenland, willen zij wel het abonnement direct stopzetten, maar ik dien de extra nummers wel te betalen.
Als ik dit vooraf had geweten, was ik dit abonnement nooit aangegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een creditnota en vooral dat de verkopers op de beurs, een eenduidige , juiste voorlichting geven, die correspondeert met de algemene voorwaarden die worden gehanteerd op de leden-abonnementenadministratie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 25 april 2017 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Huttinga ME