Klacht: Zij staan boven de wet!

op 08 juli 2017 over AnaCare in de categorie Jeugdzorg

Er zullen verschillende klachten vernoemd worden.

1 : Zij maken verslagen bij jou thuis in een
omgang met kind van gescheiden ouders. Tijdens de omgang zit(ten) begeleidster(s) er werken bijna 69 mensen waarvan op 1 hand de mannen tellen zijn. Ze schrijven letterlijk elk woord, gesprek met derde, buurman op in hun verslagen.
Je wilt niet dat deze verslagen gedeeltelijk worden I. v. m. privacy, daar spreek je Anacare op aan. De directie van Anacare durft moet in gesprek te gaan ze hebben nooit tijd. Wordt doodleuk verteld in opdracht van de directie aan mij of een ander die dit ook mee gemaakt heeft.

2 Het laten checken van de verslagen bij Autoriteitpersoonsgegeven in Den Haag hun conclusie er is geen NOODZAAK om verslagen te maken dit onderbouwt Anacare al vanaf de oprichting onvoldoende. Als dit er zou zijn dan
stelt het niets voor.

Hier spreek je Anacare op aan, waarop hun als antwoord geven “Dit is onze werkwijzen” en dat veranderen we niet.

3 Neem je contact op met de kinderombudsvrouw om een melding te maken over de werkwijze van Anacare wordt er het volgende geeks.

Anacare staat niet geregistreerd en is een particulier Jeugdzorg daar hebben we geen middelen voor om hun aan te pakken en te controleren of Ik volgens alle regels van de WET die in Nederland geregeld is voldoen.

Antwoord : Ze kunnen gewonnen hun gang gaan
zonder hierop aangepakt te worden.

4 Maak je een brief met klachten, die worden bezorgd bij klachtencommissie van Anacare.
Resultaat van alle klachten 95 % afgewezen.

Oplossing : extern klachten Bureau voor Jeugdzorg die neutral werkt in opdracht van de overhead.

Antwoord : Die is er niet.

5 Elke ruimte bij Anacare zijn 2 camera’s die jou of je of u volledig vastleggen op een harde disk.
In de kamer van de directie hang een groot TV scherm van waaruit men mee kan kijken. Ook personeel.
Bij navragen autoriteitpersoonsgegevens.nl voldoet dit niet aan de regels van de wet en mogen ze er niet hangen.

Anacare zegt tegen bezoekers we kunnen ze uitzetten. Wie controleerd dat? Jij, u, ik?

Als u uw privacy geschonden wilt hebben, alles van u in verslagen gespeeld wordt, wat u niet wilt.

Dan bent u bij de juiste organisatie Anacare.
En niemand die er iets tegen onderneemt

Zij zijn particulier Jeugdzorg en doen het volgens hun regels.

Als er een extern onderzoek komt naar alle misstanden en overtredingen. En de overheid in Den Haag verplicht dat deze organisatiesvoldoen aan de wet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AnaCare

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AnaCare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht5