Klacht: ZG 2e aanmaning ontvangen terwijl ik nog op rekening wacht!!

op 05 oktober 2017 over ELLE in de categorie Magazines

Had een proef-abonnement op ELLE en plots hadden ze wéér geld van mijn rekeningnummer afgeschreven zonder mij daarover te berichten! Heb het bedrag laten terugstorten en contact met ze opgenomen en volgens de onvriendelijke klantenservice had ik niet op tijd opgezegd en daarom zouden ze me een rekening sturen van 1 exemplaar a €5,99 en dan zou ik van ze af zijn en daar ging ik dan maar mee akkoord ivm verhuizing kon ik niets ervan terugvinden dus gaf ze het voordeel van de twijfel! Terwijl ik daar op aan het wachten ben krijg ik zojuist een ZG 2e AANMANING van €11,66 DIE IK ONMIDDELLIJK MOET OVERMAKEN! Ongelooflijk ben gewoon netjes aan het wachten op de factuur van 1 exemplaar en wordt behandeld als een wanbetaler! Wat een manier om met voormalige lezers van hun blad om te gaan!

Als de rekening zoals afgesproken wordt gezet op €5,99 van een exemplaar die ik volgens hen nog zou moeten betalen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ELLE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ELLE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MmRijcks