Klacht: Zelf opdraaien voor retour en verzendkosten

op 20 juni 2017 over The Store in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst bij the store in woerden, en de kleding viel allemaal ontzettend tegen. Viel groot uit en de kwaliteit was bagger. Ik had een bestelling van €69,00 geplaatst en bij besteding van dat gedrag hoefde je geen verzend kosten te betalen. Nu heb ik alles retour verzonden op 1 broekje na van €16,00 nu moet ik vervolgens zelf de retour kosten betalen wat ik nog kan begrijpen. Nu kreeg ik gisteren de rekening van Afterpay en zie tot mijn verbazing dat ik 23,89 moet betalen. Heb via Facebook gevraagd hoe dit zat & hun antwoord was dat ik nu ook zelf de verzendkosten moet betalen, omdat ik onder de €65,00 gratis verzending zat. Heb toen aangegeven dat ik het erg hoog vind dat ik nu verzend en retour kosten moet betalen twv 14,00 op een gedrag van 16,00 nu betaal ik €30,00 voor een kleding stuk wat maar €16,00 kost. Ondertussen hebben ze me op Facebook geblokkeerd en kan ik geen contact meer met hun opnemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de 7,00 van de verzend kosten weer terug ontvang op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door laura Meijer