Klacht: Zeggen dat ik niet thuis was en was de hele dag in huis.

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hadden besteld via bol.com. In de mail stond dat de bezorger van Dynalogic tussen 12:45 en 14:45 zou komen. Omstreeks drie uur een mailtje dat de bezorger is geweest en niemand was thuis of ik dan een nieuwe afspraak wilde maken. Ten eerste was ik de hele dag thuis en in geen velden of wegen een bestelbus of bezorgers in de buurt van mijn huis gezien. Heb gebeld met nummer en kreeg bol.com aan de lijn. Deze hebben er nog achter aan gebeld om te kijken of de bezorger nog weer terug kon worden gestuurd maar bleek niet mogelijk te zijn volgens Dynalogic. Ook de klantenservice van bol.com vind het uitermate slecht van dit bedrijf

Naar mijn idee is de bezorger dit geval Rico stond in de mail gewoon weg te laat in zijn route en skipped dan maar wat adressen. Nu bleek ik wel de gehele dag thuis te zijn. Een blamage en flutbedrijf fit Dynalogic.

Gewenste Oplossing:

Dat bol.com geen zaken meer gaat doen en wat mij betreft de betreffende chauffeur ontslaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansma,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Emo77