Klacht: ZEER ZEER SLECHTE KLANTVRIENDELIJKHEID

op 20 september 2016 over Bill Incasso in de categorie Incassobureaus

Binnen de eerste minuut dat ik contact heb opgenomen met BILL incassobureau werd ik al aangesproken over de toon waarmee ik sprak, terwijl ik normaal sprak. Ik heb hierop aangegeven dat ik bepaalde vragen had. Toch wilde beste meneer Boogers deze niet behandelen en moest i maar een mail sturen, kort hierop werd ik brutaal van de lijn gegooid. Hierdoor belde ik nog een keer terug met de bedoeling dat ik iemand van de klantenservice of personeelszaken te spreken zou komen. Ook hiervoor moest ik maar een mail sturen want niemand was aanwezig op deze afdelingen. Zelfs in dit gesprek werd ik weer brutaal van de lijn gegooid. Hierna heb ik NOG een keer gebeld maar werd er gewoonweg niet opgenomen. Alle mensen die dit lezen en het hier mee eens zijn, het bekend voorkomen of andere dergelijke ervaringen hebben, help mij dan dit bedrijf zijn keurmerk te verliezen.

Wanneer BILL incassobureau zijn keurmerk verliest want ik kan niet voorstellen dat zo'n bedrijf ooit een keurmerk heeft gekregen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bill Incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bill Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vrouw die van de hoorn werd gegooid