Klacht: Zeer slechte kwaliteit en aflevering

op 30 januari 2014 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

In augustus 2013 hebben wij bij Profijtmeubel Groningen een eettafel, een dessoir en een vitrinekast gekocht. Toen de meubels werden bezorgd viel de vitrinekast op de laadklep van een vierkant plankje met vier wieltjes en kwam met een klap op de laadklep terecht.Hierin zaten ook de glasplaten voor in de kast en door de val was een glasplaat kapot gegaan en een beschadiging ontstaan aan de zijkant van de kast.Dus onze kamer lag helemaal onder de glasspinters, ook vonden we het vreemd dat de kast al was gemonteerd, dit zou bij ons thuis gebeuren net als het dressoir, tegen betaling van vijftig euro per meubelstuk.De bezorgers hadden erg veel haast om het dressoir te monteren, waardoor geen enkele gelijder van de laden was vastgeschroefd. Een van de bezorgers had waarschijnlijk een wond aan zijn hand, waardoor ik later allemaal bloed vond aan de meubelen.De bezorgers zijn niet samen met ons de meubels nagelopen op gebreken. Toen ze weg waren bleek het defect aan de laden en een beschadiging aan de zijkant van het dressoir en een beschadiging op de linker deur. Toen we de vitrinekast aan een nader onderzoek onderworpen, bleken de tl balkjes niet gemonteerd te zijn in de daarvoor bedoelde gaatjes, het snoer zit vastgeplakt met duct tape en in de achter wand steekt een schroef naar binnen die geen enkel nut heeft. Ik heb telefonisch laten blijken dat ik zeer teleurgesteld was over de meubels en mij werd beloofd dat het zou worden hersteld. Dit is gedeeltelijk gebeurd door schade experts van de binnen- en buitendienst, omdat ik geen prijs stelde op de zelfde mensen van de eerste bezorging. De mevrouw vertelde mij ook dat bezorgers geen monteurs zijn en ik vraag me dan ook af waarom de bezorgers ook de meubels in elkaar moeten zetten.Nog steeds wacht ik op het repareren van de vitrinekast. Nadat mijn man in week 1 had gebeld hoe het er voorstond, werd hem verteld dat de onderdelen in week twee bij de zaak werden afgeleverd. Afgelopen dinsdag (in week 5 dus) heb ik weer een mail gestuurd en woensdag kregen we een reactie met de mededeling dat op 6 februari de beschadigde onderdelen worden vervangen. Ik hoop dat u mijn frustratie begrijpt en dat ik nooit meer zaken doe met profijtmeubel.

We hebben gevraagd om compensatie van de montagekosten van 100 euro, voor het lange wachten en de slechte afhandeling tijdens het bezorgen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Profijtmeubel

Heeft op 18 februari 2014 om 08:39 geantwoord

Klacht is in overleg opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Profijtmeubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door meubels