Klacht: zeer slechte ervaring met vakantie park hengelhoef

op 08 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij zijn afgelopen vrijdag terug gekomen
Van vakantiepark hengelhoef dit is zeer slecht bevallen
Eerst worden we in een challet helemaal achter aan het park gezet terwijl ik 2 weken van tevoren heb gebeld met de mededeling dat ik zwanger ben en dat ver lopen voor mij niet echt haalbaar meer is hier werd rekening mee gehouden en bij de reservering gezet dit werd mij medegedeeld dus wij komen aan en nee hoor was zo genaamd niks bekend uiteindelijk ben ik terug gegaan en dat ik dit niet ging accepteren toen kregen we een huis beetje in het begin nou prima kregen pas Express als laatste onze sleutel voor het huisje dit was na 3 uur wij waren er zelf al echter om 12 uur en zagen dat het huisje al leeg was en dat het dus echter zeker niet tot na 3 uur hoefde te duren maar uiteindelijk toch de sleutel gehad schrikt mijn verbazing dat het huis zeer zeker niet schoon is en dat ik de macaroni van de vorige bewoners aantref en dat ik echt vast plak aan de vloer ik hier weer een melding van gemaakt kwam er we vrouwtje met een stofzuiger en een andere met een dweil en zwart water nou je kan mij vertellen dat word er niet schoner op en je raad het al sta nog steeds geplakt aan de vloer en overal viezigheid zelf het servies en bestek we zijn zelf eerst een uur bezig geweest met schoonmaken en zo gaat de vakantie verder krijgen tegenover ons een groep jongeren die ja zeker tot half 2 2 uur in de nacht lawaai en muziek hard aan hebben er was hier totaal geen controle op en mijn nacht rust was weg en als je er wat van zei kreeg je een grote mond dit geld echter ook voor de mensen die werken bij de snackcornor sorry maar als ze de helft vergeten in te pakken en je terug gaat en gewoon een grote mond krijgt als klant volgens mij ben je dan verkeerd bezig als park en puntje bepaaltje dat je dan ook nog te horen krijgt van de manager van het park denk ik owh die mevr met der hormonen sorry maar dit vind ik zeer onbeschoft en onprofessioneel
Dit was onze enige vakantie van dit jaar alleen wij hebben geen vakantie gehad en vind dit zeer triest voor mij en mijn gezin
Ik ben wel eens naar droomgaard geweest en dacht dat was goed laten we nu eens hengelhoef proberen dit heeft ons zeer slecht gedaan en zijn ook zeer teleurgesteld in oostappen

Ik zal pas tevreden zijn
Als dit op de 1 of andere manier gecompanseerd word
Want ben zeer zeker boos en zwaar teleurgesteld in jullie park

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht nancydylan

1 jaar geleden - Ik vind het behoorlijk Lang duren Heb al begin maand mei een klacht ingediend en we zijn nu bijna eind mei En nog Niks gehoord

Reactie van de melder van de klacht nancydylan

1 jaar geleden - Nog steeds geen enkele reactie Of oplossing

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 26 mei 2016 om 13:41 geantwoord

Geachte mevrouw IJsendijk, onze excuses dat uw antwoord zo lang op zich heeft moeten wachten. Klacht.nl is niet onze eigen officiële klachtensite en worden klachten die via dit kanaal worden gecommuniceerd niet met prioriteit behandeld. Wij zullen u per mail ons compensatievoorstel doen en hiermee sluiten wij uw klacht via dit kanaal af.

Bericht van

1 jaar geleden - opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door nancydylan