Klacht: zeer slechte en gevaarlijke trottoir gerretsonlaan 3 t/m 45

Het trottoir aan de noordzijde van de Geretsonlaan tussen nr. 3 en 45 verkeerd in een zeer slechte en gevaarlijke staat. Er is veel verschil in hoogte tussen de tegels en er zijn veel kapotte tegels. Niets loopt gelijk of glad. Al verscheiden keren zijn hier mensen gevallen en hier wonen veel oudere mensen gezien de 55+ woningen. Met een rollator is hier bijna niet te rijden. Veel oudere mensen gaan nu over de fietspad lopen en dit levert ook weer gevaarlijke situaties op. Als de marathon Eindhoven niet over de asfalt weg zou gaan werd er denk ik wel iets aan gedaan, zoals in de Oude Boschebaan waar tijdens de marathon de verkeersdrempels worden verwijderd.Deze situatie is een zeer gevaarlijke situatie en een schande voor de gemeente Eindhoven.

Graag zou ik met een van de verantwoordelijke van de gemeente Eindhoven een keer dit stuk trottoir bewandelen. En het liefst met een van zijn of haar ouders erbij om deze situatie te ondervinden.
Al regelmatig zijn hier over klachten in gestuurd maar dan wordt er enkel een vierkante meter opgeknapt wat niet in verhouding staat tot de slechte staat van de hele trottoir.
Wij zijn pas tevreden als de hele trottoir opnieuw betegeld zal worden
Dit is geen vergelijk met b.v. het Catharina plein van enkel tonnen onkosten.
Ik heb nu geen foto's meer bijgevoegd omdat dit geen oplossing opleverd gezien vorige keren , dus kom zelf a.u.b. kijken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Eindhoven

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door namens alle bewoners hofjes Gerretsonlaan