Klacht: Zeer slechte communicatie, loze beloftes en nog steeds geen geld ontvangen

op 24 mei 2021 over 4theperfectparty.nl in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Reeds een maand geleden ( 24/04) heb ik enkele feestartikelen besteld voor het feestje van mijn dochter.
Op 27/04 kreeg ik een persoonlijk bericht via de site we gaan uw bestelling verwerken, wanneer heeft u de bestelling uiterlijk nodig?
Ik heb meerdere malen laten weten dat ik het dringend nodig had en elke keer een ander uitleg.
– 03/05 was het verstuurd en zou het 06/05 ontvangen een tracktrace code ontvangen.
-11/05 gemaild – hun antwoord 13/05 is een feestdag dan wordt er niet gewerkt met telkens wanneer heeft uw deze artikelen nodig? enz…

Als de gewenste artikelen niet voorradig zijn moeten ze dat onmiddellijk melden en niet de klanten aan het lijntje houden. Ik heb ondertussen elders gekocht en wens mijn bedrag onmiddellijk terug op mijn rekening.

bedankt

Als het totale bedrag op mijn rekening wordt gestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lisa F.

1 maand geleden - Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen! Het is schandalig dat ze mij blijven negeren. Denken ze nu echt dat ik het hierbij ga laten? Juridische stappen zijn ondernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa F.