Klacht: Zeer slechte bezorging en onbereikbaar

WietskeBes op 28 februari 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb sinds 24-12 een abonnement op het AD. Dat ie 26-12 niet bezorgd werd ok….is tweede kerstdag. Maar 2-1 ook niet. Vreselijk balen, zo op verheugd, eerste krant op bed op zaterdagochtend. Online gemeld, dan krijg je te horen dat de betaling een week wordt uitgesteld. Ok geen krant vind ik rotter dan betalen, maar ok, financiele compensatie is in ieder geval iets.
Vervolgens krijgen we 9-1 voor het eerst de krant naar de week erop, 16-1, weer niet!!! Weer gemeld, weer zelfde mail gekregen dat de betaling nog een week op geschort wordt.
Vervolgens wordt er gewoon 24-1 geïncasseerd, dus niets opgeschort en we ontvangen 27-2 de krant weer niet. Wederom online gemeld, maar ook geprobeerd te bellen, maar kansloos, alleen maar bandjes die de verbinding automatisch verbreken.

In nog geen 2 maanden tijd 3x geen bezorging en nergens kunnen aankloppen en gewoon moeten betalen, echt vreselijk slecht!!!!

Bij AD krijg ik nu echt rillingen, terwijl een abonnement op een krant iets moois had moeten zijn.

Heel snel persoonlijk contact met ons opnemen.

Nagaan waar fout ligt om in toekomst te voorkomen en financiële compensatie of meewerken aan vroegtijdig beëindiging van abonnement.

En uitleg geven waar we kunnen aankloppen als we niet tevreden zijn over afhandeling vd klacht, geschillencommissie, ombudsman?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WietskeBes