Klacht: zeer slechte bezorging

op 21 maart 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

ik ontvang al jaren de krant nu is er in de bezorging de klad gekomen elke keer is de krant laat en meld ik dit.
vandaag is de krant weer niet op tijd, ik heb weer gebeld en door een calamiteit (daar heeft het AD wel vaak last van de laatste tijd) zou de krant later maar verwacht 9 uur, nu is het bijna half 10 als ik dit zit te typen en hoor ik de brievenbus.

ik ben zeer ontevreden over de bezorging en overweeg mijn abonnement op te zeggen. ik heb de krant om hem voor mijn werk te lezen als hij door de week pas na 8 uur wordt bezorgt kan dit niet meer dan ben ik al weg naar mijn werk en bij thuiskomst heb ik er niets meer aan.

ik hoop op een oplossing en dat de krant weer op voor 7 uur wordt bezorgt. nogmaals ik ben zeer ontevreden

ik ben tevreden als de krant op tijd wordt bezorgt en als de kranten die te laat zijn geweest de afgelopen weken in mindering worden gebracht op het abonnement.

misschien is er een andere compensatie mogelijk als tegemoetkoming.
als de krant niet op tijd wordt bezorgt zeg ik mijn abonnement op

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renette Dirven