Klacht: Zeer slechte bereikbaarheid

op 25 mei 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Strato is zeer slecht bereikbaar + de voorlichting en hulp voor het switchen binnen strato van pakket is slecht!
Ik ben al jaren bij strato, altijd goed tevreden geweest. Als strato groeit moeten ze meer mensen inhuren.

Als ze beter bereikbaar zijn en helpen met een interne switch van pakket.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

7 maanden geleden - Beste mevrouw Bos, Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar kreeg steeds geen gehoor. Ik heb u daarom een mail gestuurd. Op deze mail kunt u gerust een antwoord sturen, ik help u dan graag verder. Het is op dit moment erg druk bij ons, waardoor onze bereikbaarheid niet optimaal is. We doen er natuurlijk alles aan onze bereikbaarheid te verbeteren. Het kan echter op dit moment gebeuren dat u er telefonisch niet door komt of dat u enige tijd moet wachten totdat de aanvraag per mail in behandeling genomen kan worden. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk via onze overige hulp kanalen te helpen; via ons FAQ center en via bijvoorbeeld onze social media kanalen op Facebook en Twitter. Daarnaast zijn wij hard bezig met het zoeken naar een opleiden van nieuwe medewerkers. Dit is vanwege de diversiteit en complexiteit van onze producten en het feit dat wij in Berlijn gevestigd zijn helaas een proces dat langer in beslag neemt. Ik help u graag verder via de mail die ik u gestuurd heb. Met vriendelijke groet, STRATO klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 02 november 2016 om 13:38 geantwoord