Klacht: Zeer oude Bus en een slecht Hotel

op 05 juli 2012 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Bij het wisselpunt in Nuland ( Braband ) kregen we ter verontschuldiging van de Revice dienst te horen dat we een oude Bus kregen omdat de “Slechte” Wegen in Roemenie dat niet anders toelieten.
Dat terwijl ik voor de Reis geinvormeerd heb hoe de Luxe Bus er uitziet,omdat door mijn Lengte en lange Benen ben ik er zeer aan gehecht dat ik voldoende beenruimte heb.
Er werd door de Organisatie van Peter Langhoud mij verzekerd dat van alle reisen de Bussen allemaal Comfortabele zijn met voldoende Beenruimte.
Los van het Feit dat het een slechte bus was voor de gelukkig hele goede chauffeur, heb ik toch een redelijke zitplaats weten te bemachtigen ( er stond een stoel wat verder uitelkaar )
En we hebben bij de laatste overnachting in Duitsland ( Regensburger Hof een erg sober en vies Hotel gehad, dat was een smet op een toch wel hele mooie reis.

Een Comfortabele bus met voldoende beenruimte ( zoals Belooft )
En wat het Hotel betreft hebben we bij de eerste overnachting in Duitsland ( ook in Regensburg ) een Goed Hotel gehad, dus houd dit Hotel aan op de Terugweg.

Gr Jan Molenkamp
Waverstraat 4
1946 Tg Beverwijk

Bericht van Peter Langhout Reizen

5 jaren geleden - Geachte heer Molenkamp, Wij vinden het zeer spijtig dat deze reis niet helemaal goed bevallen is, zeker aangezien wij zojuist complimenten over deze reis ontvangen hebben. Wij gaan uw klacht natuurlijk serieus onderzoeken en verzoeken u vriendelijk om een e-mail met uw verhaal te sturen naar klantenservice@langhout.nl. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer M. Vergeer

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Peter Langhout Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door janmolenkamp