Klacht: Zeer ontevreden over goedkopehypotheken en flink belazert

op 05 oktober 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Ben met goedkopehypotheken in zee gegaan en voel me flink belazert adviseur
Thuis gehad en mooie praatjes
Mooi grafiekje gemaakt rekening sturen € 1500,00 maar nog niks voor elkaar
Werd later gemeld dat de bank mee geen hypotheek kon verstrekken omdat er op het jaar overzicht van mij vrouw haar loonstrook loonbeslag zat want die had ik later opgestuurd maar op de loonstrook stond het ook die heeft hij gezien bij het advies gesprek maar daar niks overgevraagd
Ik heb nog niet betaald maar wel contact met ze opgenomen krijg je alleen te horen er moet gewoon betaald worden en anders dreigen ze met extra kosten en incasso,s bureau,s wat moet ik hier mee aan het zijn gewoon oplichters en dat heb ik ze verteld ook

Ik ben te vreden als dit opgelost is en niks hoef te betalen aanoplichterij

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:37 geantwoord

Geachte relatie,

Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen wij uw klacht serieus. Wij gaan graag met u in gesprek om te komen tot een oplossing. Echter is klacht.nl niet het juiste kanaal om inhoudelijk op uw klacht in te gaan, omdat wij vanwege wetgeving geen privacy gevoelige gegevens met derden mogen delen. Wij verwijzen u daarom graag naar onze klachtenprocedure: http://www.Goedkopehypotheek.nl/klachten. Uiteraard ontvangt u na het indienen van uw klacht van ons persoonlijk een reactie. Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

Team Goedkopehypotheek.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Hooijman