Klacht: Zeer ontevreden door levering verkeerde dozen

op 28 november 2016 over Doosopmaat.nl in de categorie Vervoersbedrijven

Als terugkerende klant heb ik reeds eerder dezelfde dozen besteld en bij de derde keer hebben wij contact gehad met Mevr V. de Vries van Doosopmaat.nl of zij de gegevens nog hadden van de vorige bestellingen.
Er werd gemeld van wel dus hebben wij ern bestelling geplaatst voor 100 dozen.
Bij aflevering zagen wij echter dat de handvatten op een totaal andere plek waren gemaskt dan onze twee eerdere bestellingen.
Wij hebben contact opgenomen met Doosopmaat.nl maar daar wordt al snel de schuld bij de klant gelegd omdat we dat niet goed aangegeven hebben op het bestelformulier op de website maar hier kun je helemaal geen positie opgeven waar de handvatten moeten komen vandaar ons eerdere contact of zij de gegevens van vorige keer nog hadden.
Ik heb op gevraagd om de verkeerde dozen te vervangen maar klantenservice en probleemoplossen doen ze helaas niet aan bij Doosopmaat.nl.
Ze proberen je af te schepen met 10% korting als je nieuwe dozen besteld, schandalig en bizar.
Op de vraag of negatieve publiciteit op het internet niet meer kost dan vervangen van de dozen werd gereageerd dat ze een mesje op wilden sturen zodat ik zelf 200 handvatten in de dozen kon snijden.
Dit is echt het toppunt.
Het is een bedrijf die het wasrschijnlijk niet hoeft te hebben van terugkerende klanten.

Wanneer de dozen kosteloos worden vervangen voor de goede zoals we ze twee keer eerder hebben besteld.
Elk net bedrijf zou toch immers gaan voor een nette oplossing ?

Alle klachten die gemeld zijn door Ezp