Klacht: Zeer ontevreden

op 29 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

We hadden gereserveerd voor 2 volwassenen een kind van 5jr En een baby van 0 tot 2 jr. We kregen een mail waarin stond dat we welkom waren vanaf 12 uur en dat we om 15uur in onze accomodatie konden. Wij kwamen aan rond 15.45

We kwamen aan en ik ging naar receptie om in te checken. Mij werd gevraagd wat mijn naam was kreeg een deurpasje waar ik ook de slagboom mee open konden krijgen. Mij werd doormiddel van een kaart van het vakantie park aangewezen waar we moesten wezen. Dus ik stap in de auto en ga naar de plek toe waar we moeten zijn. Lopen naar de deur en die hoor ik piepen houdt mijn pasje er tegen aan en de deur gaat niet open. Ik weer in de auto naar de receptie aangegeven dat de deur niet open gaat. Er staan 2 receptiemedewerkers en een andere meneer achter de balie. Welke accomodatie zit u vraagt de andere meneer ik zeg ik geloof 157. Hij reageert geïrriteerd naar zijn andere collega’s en zegt ik heb jullie vanmorgen ook al gezegd dat die deur kapot is. Maar hij ging met ons mee naar de mobile home. Er werd een andere meneer gebeld die moest naar dat slot komen kijken. Die kon het slot niet maken er werd een ander slot uit een andere accommodatie gehaald en werd geplaatst in onze accomodatie. Kreeg een pasje voor de deur. En later kwam die weer terug het was niet het goede pasje en kreeg nu een pasje voor de deur en een pasje voor de slagboom. Toen kwam er een mevrouw aan gefietst 2 emmers aan het stuur er moest nog schoongemaakt worden. Deze mevrouw was binnen de 15 minuten klaar. Conclusie het was vies en goor.Pffff….. eindelijk konden we naar binnen. Gauw alles uitpakken 17.30 want er moesten nog boodschappen gehaald worden. Eten gehaald en toen nog koken ik zet het eten vast op wat het langst nodig heeft. Het was bijna klaar en wou de kip schnitzel gaan bakken en kwam er toen achter dat er 2 pitjes van het gasfornuis niet werkte. Toevallig kwam die meneer netjes langsrijden en zegt dit komt wel vaker voor en maakt het in orde. Ondertussen de aardappels verbrand pffffff….. komen er achter dat er twee losse bedden zijn vastgeschroefd aan de accomodatie en een 2 persoonsbed. Dus mijn gedachte was waar moet onze kleine meid nu slapen…… die thuis nog in een ledikant slaapt. Geprobeert te laten slapen in het bed die er stond. Gevolg wij zaten s’ochtends om 4uur allemaal wakker in de woonkamer. Ook kwamen wij er die zelfde avond achter dat het buitenlicht het niet doet. Er zat een lichtschakelaar in de keuken voor de keuken die deed het. Bij binnenkomen zitten 3 licht schakelaars 1 voor het buitenlicht 1 voor het licht bij de deur en 1 voor boven de eethoek. Knop 1 deed het niet knop 2 drukte ik in er gingen 2 lichten aan die bij de deur en boven de eetkamertafel. Knop 3 precies het zelfde ook allebei de lichten aan. We konden dus alleen binnen zitten om een spelletje te doen want buiten zagen we niks. En als we binnen gingen zitten zaten we volop in het licht. En konden ook geen spelletje doen want dan worden de kinderen wakker. Dan maar tv kijken pffffff….. naar bed en ja hoor 3 keer eruit geweest want de kleine meid viel uit bed en om 4 uur zaten we allemaal in de woonkamer. Volgende dag kwam die meneer weer langsrijden en mijn man riep hem. En legt hem uit wat er aan de hand is. De lampen werken niet op de juiste manier. En of dat ene bed eruit gehaald kan worden zodat we daar een campingbedje neer konden zetten. Hij kijkt eerst naar de lampen nieuw lampje in de buitenlamp maar niks toen kijken naar de electra komt tot de conclusie dat het levens gevaarlijk is aangesloten en dat alles aan elkaar is gekoppeld. Wat brand kan veroorzaken. Dit kon hij niet zo 123 oplossen ik zeg tegen hem dat ik er zat van ben en dat ik met mijn gezin op vakantie ben en niet met hem. Dus dat als hij dat bed eruit zou halen we allang blij zouden zijn. Boven op de kastjes in de keuken kon je niet vastpakken zo vies plakken. Het plastic wat er op het kastje zit hing half los. Besteklades waren niet compleet. Kastdeuren waren scheef waardoor je ze moeilijk dicht kon krijgen. Het slot van de deur van de douche was krom en konden we niet dicht krijgen. Bedden zijn verschrikkelijk hard. Donderdag ochtend ga ik informeren bij de receptie over de wasmachine en de droogtrommel. En de vraag luide heb ik daar een wasmuntje voor nodig jah. Ik zeg doen me er maar 1 en voor de droger ja daar ook voor. Ik zeg is de was droog naar 1 x drogen ja hoor mevrouw ik zeg doen me ook maar een droogmuntjes dan. Savonds de kinderen op bed en ik naar het washok gooi mijn was erin gooi het muntje erin. Wasmachine doet niks… ik terug naar de receptie en leg het verhaal uit. En hun vraag was welke ik had gebruikt ik zeg de rechtse ja dat is bekend. Die doet de ene keer wel en de andere keer niet. Kreeg de opdracht om de rechtse te gebruiken een nieuw wasmuntje mee en weer terug naar het washok. Was overgeboekt in die andere en ja hoor hij doet het gelukkig!!!! Even de tijd in de gaten houden en weer terug. Aangekomen gooi ik mijn was in de droogtrommel muntje erin en gelukkig die doet het ook. Weer ff de tijd in de gaten gehouden en weer terug doe de deur open wil mijn was eruit halen en voel dat het nog steeds nat is. Ik begon te koken en werd erg boos. Weer terug naar de receptie. Ik zei heb nog zo gevraagd of ik niet 2 muntjes nodig had om te drogen en die mevrouw zei nee met 1 is alles droog. Ik zei laat maar doe me maar een droogmuntje betaald en weer terug naar het washok gooi het muntje erin valt het muntje elke keer door. Verkeerde muntje gekregen weer terug naar receptie en mijn gal gespuugd dat dit geen doen is. En dat begrepen ze maar aan begrip heb ik natuurlijk weinig ik kom er om te ontspannen. Ze hadden me nu 4 muntjes meegegeven en moest maar even kijken welke werkte.. En ja hij werkte weer tijd in de gaten gehouden en de was is droog…… deze vakantie heb ik niet ontspannen maar was ik gespannen omdat de boel niet goed voor elkaar was. En wil je juiste 4 dagen ontspannen en onbezorgd gezellige dingen doen met je gezin. Een skelter baan met 4 skelters waarvan er 2 kapot zijn. Een helikopter waar je 50 cent in moet gooien en dan gaat hij omhoog en omlaag die het niet deed. Personeel achter de bar wat zo verschrikkelijk traag was. Bijna geen verschil tussen bar personeel en receptie. Geen naambordjes bij personeel. Mijn vertrouwen is weg. En ga hier nooit meer naar toe zonde van mijn geld geweest.

Wanneer ze deze problemen gaan oplossen en het beter gaan managen. Het is maar een klein park zo moeilijk is dat niet. En ik zou graag mijn geld terug willen want wij hebben geen vakantie gehad alleen maar ergenissen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenboudewijn