Klacht: zeer onjuist bejegend door personeel

op 18 juli 2019 over zwaluwhoeve in de categorie Beauty & Wellness

Gisteren een bezoek gebracht aan deZwaluwhoeve, wij begonnen onze sauna dag met een kop koffie, mijn moeder zat netjes gekleed in een katoenen omslag doek. Tegen over ons zat een meneer met zijn badjas open en ik zat tegben zijn klok en hamerspel aan te kijken. Mijn moeder wordt aangesproken dat zei een badjas aan moet. De temperatuur was ong 23 graden. Ik zei is prima mijn moeder drinkt even rustig haar kopje koffie op. Binnen nog geen minuut kwam nr 2 aanlopen. Mw u moet een badjas aan. Ik zei ja heeft u collega 2o sec geleden ook al gezegd. Dan wordt je al lichtelijk geirriteerd. Want is niet een bepaald warm welkom en je komt daar voor je rust. Dus ik vroeg dan ook vriendelijk of ze ons met rust wilde laten en gezegd als ze haar kop koffie opheeft zijn we weg en heeft u geen last meer van ons. Daarbij volgt mijn moeder een streng dieet vanwege haar gezondheid en is dat kopje koffie heilig voor haar. Waarop nr 2 begint te schreeuwen tegen mij, u moet naar mij luisteren, een snotneus van hooguit 22 jaar. Waarop ik terug schreeuw want toen werd ik echt kwaad, want wie ben jij om zoń toon tegen mij aan te slaan terwijl ik niemand kwaad doe?. Ik zei ik moet helemaal niks en nu opzouten en heel gauw!!!!. In mijn beleving aktie, reactie dus een hele normale reactie. Dit pik ik nog niet van mijn eigen kinderen dus laat staan door een bediende in de horeca. Onacceptabel!!!!!. Mensen keken allemaal naar mij, dus ik stond nog eens voor schut ook door deze dame!!!!. Erg genant. Mijn moeder kreeg geen slok koffie naar binnen en wij zijn naar een ander terras gelopen toen de manager ons achterna kwam. Weer het hele verhaal. Ik zei luister het gaat hier over hygiene wat is nu hygienischer een badstofbadjas waar je in zit te zweten of een katoenen omslag doek die ademt, waar gaat dit over?. Ik was de zinloze discussie meer dan zat en heb deze dame dan ook vriendelijk verzocht om ons met rust te laten. Dit deed zij. U zult begrijpen dat wij ons alles behalve welkom voelden en er al een stempel op onze dag bedoeld om te ontspannen na een stress volle periode gedrukt was. Wij hebben hier met meerdere andere gasten over gesproken die ons 1 voor 1 allemaal gelijk gaven.

s avonds ging ik afrekenen en weigerde dus de kop koffie te betalen. Deze heeft mijn moeder immers niet op kunnen drinken, zij was immers erg geschriokken van het hele gebeuren. Dit was niet mogelijk want alles kon niet over 1 kam geschoren worden, mijn moeder had haar koffie mee kunnen nemen ergens anders naar toe. Kreeg ik te horen. Ik zei nee dat kon mijn moeder niet want zei kreeg geen slok meer door haar keel van de hele consternatie. Ik zei tegen de meneer (baas) als u een beetje klantvriendelijk bent dan geeft u op zijn minst diekopkoffie en dan hebben we het nergens meer over. Mijn moeder (een dame van 75 jaar), is zeer onjuist bejegend door uw personeel en dan kan er nog geen eens een kop koffie vanaf als tegemoetkoming?. Ik vind dit echt schandalig en kom hier dus ook nooit meer. Ik zei als u die kop koffie had gegeven was er niks aan de hand geweest, maar nu dwingt u mij een mail te sturen naar de directie want ik laat hethier niet bij zitten. Ik hoop dan ook dat u met een passende oplossing komt.

Als de Zwaluwhoeve met een passende oplossing komt zoals bijv bij een volgende bezoek een warm welkom ontvangst met koffie en bijvoorbeeld een gratis massage.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zwaluwhoeve

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zwaluwhoeve nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]